onsdag 29 januari 2014

Vårkänsla






Jag må vara tidig, med att ha denna känsla
~~ men ~~
det är -5, sol och alldeles vindstilla
är det konstigt då att man får 
Vårkänningar




Här är liten liten bit av smyckestokan jag är
jag älskar gammalt bling bling

~~ Vackert ögongodis ~~




Det jag tycker är vackert, är en känsla, och inte något dyrt inköp eller märkesvara,

Barnbarnens egna plockade bukett av vildblommor
en kopp kaffe på trappan
en vacker himmel
en doft
listan kan göras lång




Gamla tyger och broderier
som nästan skänks bort på
loppisar
sånt är jag sååå svag för 


Jag har några gamla glasögon
jag brukar tänka... 
~~ vad har setts genom dessa glas ~~


Hoppas även ni fått en försmak
om att Våren är på intågande.

Kram Margaretha


5 kommentarer:

Monika sa...

Så vackert på dina bilder. Och egentligen behöver jag ju inte skriva att allt är precis i min smak .....Hahahaha! Det vet du ju redan :o)

Nej, några vårkänslor har jag inte vågat mej på än. Här minsann inga -5, utan i stället -24.

Skulle tro att dom där vårkänslorna kommer ju längre ljust vi får på dagarna :o)

Idag tar jag en titt i Panduro. Men bara en titt! Hihihi

Ha det fiiiint!
Kram
Monika

It's me sa...

Wowwww beautiful!!!...lovely evening love from me...x !

Musenkuesse sa...

Hallo Margaretha,
deine Fotos sind schön. Die alten Schmuckstücke (BLing-Bling) sind hübsch, besonders gut gefällt mir die Strass-Brosche.

Viele Grüße
Tina

Janne i Fagerlia sa...

Kjenner faktisk litt på vårfølelsen jeg også. Dagene er allerede mye lengre og lysere, og det er jo et bevis på at våren nærmer seg.

Solglittret sa...

Jättevackert och jag får inte nog av dina vackra bilder på dessa fina smycken...känns så romantiska på nåt sätt :)

Önskar dig en fin vinterhelg ★
Kram Lollo

Related Posts with Thumbnails